Ofte stillede spørgsmål

Hvis du ikke fik svar på dit spørgsmål i vores FAQ, skal du være velkommen til at kontakte os med dit spørgsmål ved at skrive til os på info@DagensTilbud.dk eller ringe til på tlf: 71 99 10 01 mellem 09:00-18:00.

1. Jeg har problemer med at foretage et køb?

Mit kort bliver afvist
Vær opmærksom på at vi kun modtager Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Maestro eller American Express og ikke Dankort.

2. Jeg har IKKE brugt mit værdibevis og ønsker at få pengene retur?

Du har altid 14 dages fortrydelsesret efter købsdatoen, medmindre andet er oplyst. Inden for den periode, kan du få pengene refunderet til din bankkonto.
Bemærk at refunderingen kun kan ske til samme kort som du har benyttet da du gennemførte dit køb.

Hvis du ikke har fået benyttet dit værdibevis inden for udløbsdatoen, kan du altid få pengene refunderet til din DagensTilbud-konto. Bemærk at refunderingen kan kun ske indtil 60 dage efter udløbsdatoen. Indtast dit referencenummer herunder for at få refunderet dit køb.

3. Jeg har ikke modtaget mit værdibevis?

Hvis du ikke har modtaget dit værdibevis, bedes du først kigge i dit spamfilter.
Du vil også altid kunne få adgang til dine aktive værdibeviser ved at logge ind på din DagensTilbud-konto. Dette gør du ved at klikke her herefter indtaster du din e-mail og din kode.

4. Jeg har problemer med at logge ind på min konto?

Hvis du har problemer med at logge ind på din DagensTilbud-konto, kan årsagen være at du har indtastet forkert e-mail eller kode.
Du kan altid bestille en ny kode, ved at klikke her, udfylde din email adresse og så trykke på knappen “Har du glemt din adgangskode?” – så modtager du en mail indenfor nogle sekunder.

5.Jeg har købt et værdibevis men kan ikke komme i kontakt med leverandøren?

Husk altid at tjekke på dit værdibevis hvordan du foretager en bestilling hos butikken, da dette kan variere fra online bestilling, telefon eller e-mail bestilling. Husk også at tjekke om du kontakter butikken inden for deres åbningstider. Hvis det er muligt at indtale en besked på butikkens telefonsvarer, anbefaler vi altid at du gør dette, da butikkerne i perioder kan have travlt.

6.Jeg har købt et produkt, men har endnu ikke modtaget det?

Husk altid at tjekke leveringsbetingelserne på dit værdibevis, her står det oplyst hvornår du kan forvente at modtage din bestilling.
Hvis du har spørgsmål til din bestilling eller levering, skal du altid rette henvendelse til butikken. Kontaktoplysninger står altid oplyst på dit værdibevis.

7. Jeg ønsker at reklamere over en butik hvor jeg har indløst et værdibevis?

Hvis du ikke mener at du har modtaget den ydelse eller det produkt som tilbuddet har beskrevet, anbefaler vi, at du altid reklamere direkte til butikken for at finde en løsning. Har du allerede reklameret til butikken og det ikke har været muligt at finde en løsning, kan du altid kontakte os, hvorefter vi vil forsøge på bedste vis at finde en løsning på problemet.

8. Hvordan kan jeg komme i kontakt med Jer?

Du kan kontakte os via telefon 71 99 10 01 mandag-fridag fra 09:00-18:00 eller ved at skrive til os på info@dagenstilbud.dk