Ofte stillede spørgsmål

Her kan du læse om ofte stillede spørgsmål. Finder du ikke svar på dit spørgsmål er du velkommen til at ringe til kundeservice på 71 99 10 01 eller skrive til os på kundeservice@dagenstilbud.dk

1-Værdibevis

Modtagelse af værdibevis:

Værdibeviset fremsendes pr. e-mail umiddelbart efter dit køb i din købsbekræftelse.

Modtager du ikke købsbekræftelsen med dit værdibevis kan det skyldes, at det er frasorteret som uønsket post af din mailudbyder. Du søger efter frasorterede e-mails således:

  • Gmail: Klik på “Flere” i venstre side af skærmen og klik dernæst på fanen “Spam”.
  • Outlook Mail: Vælg fanen “Uønsket mail” eller “Junk mail” i venstre side af skærmen.

Du kan også finde dine værdibevis via DagensTilbud hjemmeside således:

 

  1. Gå ind på www.DagensTilbud.dk
  2. Klik på “Min Konto” øverst til højre.
  3. Log ind ved at indtaste din e-mail og adgangskode hvor der står “Har du en profil? Log ind her”.
  4. Klik igen øverst til højre på skærmen hvor der nu står “VELKOMMEN” efterfulgt af dit navn.”
  5. Vælg den første fane “Mine køb” og få et overblik over de køb som du har foretaget på DagensTilbud.dk.
  6. Klik på “Se ordredetaljer” ved den pågældende DagensTilbud og du kan nu både se og udskrive dit værdibevis.

Bemærk! Ved køb af et produkt som samarbejdspartneren skal levere til dig, modtager du ikke et værdibevis, men blot en kvittering pr.

 

Indløsning af værdibevis:

Der er 3 måder hvorpå du kan benytte dit DagensTilbud værdibevis:

  1. Email: Åbn din email med det tilsendte værdibevis og tjek at både QR-koden (lille firkantet “streg”-kode øverst til venstre) og værdibeviskoden øverst til højre er synlige for partneren ved anvende/indløsning af værdibeviset.
  2. Udprintet: Du kan printe dit værdibevis direkte fra din e-mail eller via DagensTilbud.dk (klik her for vejledning). Husk at du skal printe hele værdibeviset ud.
  3. DagensTilbud App: Åbn dit værdibevis via vores DagensTilbud App. (Appen fås både til IOS og Android.) Du kan nemt finde dit værdibevis under ‘’Mine deals’’. Fremvis værdibeviset til partneren ved anvendelse/indløsning.

Bemærk! I nogle tilfælde er det et krav, at du medbringer dit værdibevis i printet form. I så fald vil det fremgå af værdibeviset, samt af selve DagensTilbuden under fanen “Vigtig viden”.

Værdibevisets gyldighed:

Værdibevisets gyldighed er som udgangspunkt angivet på beviset og under fanen “Vigtig viden” på selve DagensTilbuden.

Hvis du har købt et værdibevis som vedrører en serviceydelse, der kun udbydes af vores samarbejdspartner i en begrænset periode, på en bestemt dato el. lign. (f.eks. et arrangement/event), vil værdibevisets gyldighed automatisk være begrænset hertil.

Bemærk! DagensTilbud kan IKKE forlænge værdibevisets gyldighedsperiode, eller refundere dig beløbet, efter endt gyldighed.

Mistet værdibevis?

Hvis du har mistet dit værdibevis har du adgang til det via ‘’Mine køb’’ når du er logget ind på din DagensTilbud profil.

2. Betaling

Betalingen trækkes over betalingsservice straks på dit betalingskort, når du har gennemført din bestilling. Læs mere om betaling og sikkerhed i DagensTilbuds handelsbetingelser ved at klikke her.

Bemærk! Når du indgår en handel hos DagensTilbud indvilliger du i at vi trækker betalingen med det samme, det gør du ved at markere et flueben i feltet. Du kan ikke fortsætte handel uden godkendelsen herom.

Du kan betale med både kreditkort og MobilePay på DagensTilbud.dk

Betaling med kreditkort

  1. Vælg den vare eller tjenesteydelse som du ønsker at købe og klik på “Gå til betaling”.
  2. Udfyld alle felter under “Betalingsoplysninger”, samt alle felter under “Leveringsadresse”.
  3. Bekræft at du accepterer DagensTilbuds handelsbetingelser, samt at dine data er korrekte, ved at sætte flueben i afsnittet “Afslut ordre”.
  4. Klik herefter på “Godkend og betal”.

Betaling med MobilePay

  1. Vælg den vare eller tjenesteydelse som du ønsker at købe og klik på “Gå til betaling”.
  2. Vælg “Betal med MobilePay” i betalingsmuligheder
  3. Bekræft at du accepterer DagensTilbuds handelsbetingelser, samt at dine data er korrekte, ved at sætte flueben i afsnittet “Afslut ordre”.
  4. Klik herefter på ‘’Godkend og betal’’.
  5. Indtast dit telefonnummer og tryk ‘’fortsæt’’.
  6. Du vil herefter modtage en anmodning fra DagensTilbud i din MobilePay App. Tjek at beløb og modtager er korrekte og swipe til højre.

Problemer ved betaling:

Der kan være flere grunde til, at du oplever problemer med din betaling. Gennemgå derfor følgende punkter:

  • Man skal være LOGGET IND for at kunne gennemføre et køb på DagensTilbud.
  • Sørg for at alle felter er udfyldt. Hvis nogle felter er markeret med rød, skal disse udfyldes korrekt.
  • Anvender du et nyt kreditkort, skal du sørge for at det gamle kreditkort er slettet. Dette gøres under “Min profil” når du er logget ind.
  • Opstår fejlen ”Phone field is required’, sørg da for at skrive dit telefonnummer under både “Betalingsoplysninger” og “Leveringsadresse” og tryk gem. Herefter kan betalingen gennemføres.

Har du gennemgået ovenstående punkter, men stadig oplever problemer i forbindelse med købet, er du velkommen til at kontakte DagensTilbuds kundeservice på e-mail: kundeservice@DagensTilbud.dk eller tlf. nr.:+45 71 99 10 01 mellem 10-15.

3. Fortrydelse af køb

Fortrydelse af køb

Ved køb hos DagensTilbud har du 14 dages fortrydelsesret i henhold til dansk lovgivning. Der gælder dog særlige betingelser i forbindelse med køb af bl.a. pakkerejser og billet arrangementer som koncerter, teaterforestillinger m.fl. Læs mere om din fortrydelsesret i DagensTilbuds handelsbetingelser ved at klikke her

Tilbagebetalingen sker ved en overførsel til det betalingskort, der blev anvendt ved købet. Beløbets tilgængelighed afhænger af korttype:

  • Dankort: beløbet vil være tilgængeligt på din bankkonto i løbet af 1-3 bank dage.
  • MasterCard: beløbet vil fremgå ved næstkommende månedsoversigt, såfremt udbetalingen er foretaget efter den 20. i måneden.

Beløbet vil være angivet med “DagensTilbud” eller “Dansk Media” som afsender. Kan du ikke se beløbet på din opgørelse, skal du tage kontakt til din bank.

VIGTIGT: Efter udløbet af din deal kan vi intet gøre. Når man køber en deal på DagensTilbud, er der altid en begrænset periode man kan benytte den i, og dette er altid oplyst på dealen inden køb, og på værdibeviset efter køb. Du er dog altid velkommen til at videregive eller sælge værdibeviset/værdibeviserne.

4. Din DagensTilbud Profil

Din DagensTilbud profil

På din DagensTilbud profil kan du se dine tidligere køb, værdibevis, favoritter, creditpoint og ændre dine oplysninger.

Du logger ind på din DagensTilbud konto øverst til højre på hjemmesiden ved at klikke på “Mit DagensTilbud”. Her skal du indtaste din e-mail og adgangskode.

Er du ny bruger på DagensTilbud.dk kan du oprette dig ved at følge denne vejledning:

  • Gå ind på: www.DagensTilbud.dk/login
  • Udfyld alle felter
  • Klik på “TILMELD MIG”

5. Glemt adgangskode

Har du glemt din adgangskode, skal du blot trykke på “Har du glemt din adgangskode?’’. Her skal du indtaste din e-mailadresse, og vil umiddelbart efter modtage en email fra DagensTilbud med et link, der leder dig til en ny side, hvor du bliver bedt om at indtaste en ny adgangskode.

Har du ikke modtaget en email fra os indenfor 30 min så kontakt DagensTilbud kundeservice på tlf: 71 99 10 01

6. Mine Køb

Her kan du se alle køb som du har foretaget på DagensTilbud.dk med den pågældende email, samt dine værdibeviser.

7. Nyhedsbrev

Tilmelding:

Du kan tilmelde dig DagensTilbuds nyhedsbreve både med og uden en DagensTilbud profil.

Har du ikke en profil på DagensTilbud.dk kan du indtaste din e-mail adresse i feltet “Din email” nederst i højre hjørne og på den måde modtage vores nyhedsbrev.

Afmelding:

Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbreve fra DagensTilbud, kan du afmelde dig på følgende måde:

Vælg et nyhedsbrev og klik på linket ”Klik her for at afmelde nyhedsbrevet”, nederst i brevet.

Skulle du mod forventning stadig modtage uønskede nyhedsbreve, kan du kontakte kundeservice på e-mail: kundeservice@DagensTilbud.dk.

8. Rabatkoder

Rabatkoder

Sådan indløser du en rabatkode:

I din indkøbskurv, skal du klikke “tilføj” ved “Rabatkode”. Her indtaster du rabatkoden og det pågældende beløbet fratrækkes straks. Efter udløb af rabatkode kan vi ikke gøre noget, det er kundes eget ansvar at indløse rabatkoden ved køb.

OBS! Rabatkoden kan ikke tilbageføres efter købets gennemførsel.

9. Betingelser ved indløsning af rabatkode

Du skal være opmærksom på, at der i nogle tilfælde, kan være krav om et minimumsbeløb som du skal handle for, før at din rabatkode er gyldig. Dette vil fremgå af vilkårene ved modtagelse af rabatkoden.

Rabatkoden kan ikke tilbageføres hvis der skulle opstå fejl ved handlen. Og rabat beløbet vil ikke tilbagebetales hvis man vælger at benytte at sine 14 dages fortrydelsesret.

Bemærk! Alle rabatkoder har en begrænset gyldighed. Denne oplyses ved modtagelse af

10. Kan ikke komme i kontakt med partner

Kan du ikke få kontakt til den partner, der er tilknyttet dit DagensTilbud køb, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på e-mail: kundeservice@DagensTilbud.dk eller tlf. nr.: +45 71 99 10 01 mellem 10-15, de vil undersøge sagen nærmere og evt. sætte dig i kontakt med DagensTilbud partneren.

Send gerne den/de e-mail(s) som du evt. har sendt til vores partner, og som du mangler svar på. Husk at tilføje dit ordrenummer i e-mailen, eller den e-mail adresse du har anvendt ved købet.

11. Hvis du er utilfreds med din deal:

Hvis du ikke er tilfreds med din DagensTilbud, er det vigtigt, at du klager direkte på stedet til den pågældende DagensTilbud partner. Det er DagensTilbud partnerens ansvar at håndtere din reklamation.

12. Shopping

Hvornår modtager jeg mine vare?

Der er oplyst en leveringstid i DagensTilbuden. Du kan finde DagensTilbuden igen ved at logge ind på din profil og vælge “Mine køb”. Her klikker du på billedet af DagensTilbuden og således kan du gense din DagensTilbud.

Reklamation på produkt?

Opdager du fejl ved varen, har fået leveret en forkert vare, eller viser varen sig på anden måde at være mangelfuld, skal du rette henvendelse til samarbejdspartneren/udbyderen pr. e-mail eller telefon og gøre opmærksom på problemet hurtigst muligt.

Ikke modtaget produkt?

Du skal selv kontakte DagensTilbud partneren og rykke for din levering. Du finder DagensTilbud partnerens kontaktinformation i højre side af DagensTilbuden under “Aftalepart”. Husk at oplyse navn, adresse og hvilket produkt du har bestilt.

Nogle af vores partnere foretager udelukkende kundeservice via e-mail, og kan derfor ikke kontaktes telefonisk.

13. Rejser

Skal jeg videre booke min rejse?

Ja – i langt de fleste tilfælde, skal du videre booke din rejse/dit ophold, så vores samarbejdspartner kan sikre sig, at de har alle de nødvendige oplysninger. Det vil fremgå af dit værdibevis, hvordan du skal booke din rejse eller dit ophold. Hvis denne booking ikke foretages inden for fristen, kan vi ikke garantere, at rejsen eller opholdet kan gennemføres.

Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min rejse / mit ophold?

Når du har videre booket din rejse/dit ophold, vil du oftest modtage en bekræftelse direkte fra vores partner. I dit værdibevis er det oplyst, hvornår du kan forvente at modtage denne bekræftelse. Det vil ligeledes være oplyst, hvornår du kan forvente at modtage eventuelle flytider m.m. fra vores samarbejdspartner.

Hvis du ikke modtager dine oplysninger inden for de oplyste frister, skal du kontakte rejsearrangøren/samarbejdspartneren og rykke for disse. I langt de fleste tilfælde bliver dine rejsedokumenter sendt én uge inden afrejse.

Du kan se rejsearrangørens/samarbejdspartneren kontaktinformationer på selve DagensTilbuden under fanebladet “Vigtig viden”. Hvis dealen ikke længere er til salg kan du finde den igen ved at logge ind på din profil og vælge “Mine køb”. Her klikker du på billedet af DagensTilbuden og således kan du gense din DagensTilbud.

Bemærk! Har du spørgsmål til opholdet eller rejsen, som du ikke kan finde svar på i dit værdibevis, eller i selve DagensTilbud teksten, skal du kontakte vores samarbejdspartner direkte på den oplyste e-mailadresse.

Sygdom inden afrejse?

I dette tilfælde henviser vi til vores samarbejdspartneres gældende afbestillingsregler og jeres egen rejseforsikring.

14. Andre spørgsmål?

Hvis du ikke fik svar på dit spørgsmål i vores FAQ, skal du være velkommen til at kontakte os med dit spørgsmål ved at skrive til os på kundeservice@DagensTilbud.dk eller ringe til på tlf: 71 99 10 01 mellem 10-15.

Du har også mulighed for at skrive til os direkte på Facebook, hvor vi vil tage os af din henvendelse.